reklama & tisk v Plzni

internet

Nový web, SEO, online marketing? Žádný problém!

Již od roku 1992 se AREA PRINT specializuje na tvorbu firemních log a firemního designu (CI, GM…). Rovněž se zaměřujeme na redesign firemních značek včetně vytváření nových vizuálních a komunikačních stylů firem.


Aktuálně firmám nabízíme také služby v oblasti responzivního webdesignu (tvorba www stránek pro mobilní zařízení) a online marketingu (SEO, PPC, SMM, PR).

 

Vytvoříme vám logo i moderní firemní web na míru

Pokud máte zájem o vytvoření nového firemního webu, konzultace v oblasti online marketingu, analýzy konkurence nebo optimalizaci webu pro vyhledávače (SEO), neváhejte nás kontaktovat.

 

Ceník vytvoření www stránek na míru

  • Standardní firemní web od 29.000 Kč + DPH

  • Standardní e-shop od 49.000 Kč + DPH

 

Nezávazná konzultace zdarma

Každý z vás má unikátní představy a ambice týkající se svého online projektu, a proto se cena vytvoření www stránek na míru liší. Pro stanovení finální ceny výroby vašeho webu je nutná osobní konzultace s naším specialistou na online marketing.

Přijďte k nám na nezávaznou konzultaci. Dáme si dobrou kávu nebo osvěžující drink a probereme vaše představy o podobě www stránek. Zdarma a bez závazků!

 

Těšíme se na vás!

 

 

Jan Vavřička

AREA PRINT, specialista online marketingu a projektový manažer

E-mail: vavricka@areaprint.cz

Telefon: +420 773 200 530

 

 

Honza Vavřička v týmu reklamní agentury AREA PRINT

 

Honzovou profesí je především konzultační činnost v oblasti online marketingu. Honza pomáhá klientům naší reklamní agentury AREA PRINT s vytvořením www stránek na míru jako projektový manažer.

 

Od roku 2006 je lektorem a specialistou na online marketing. Detailně zkoumá SEO faktory, pečuje o internetové obchody a firemní weby jako SEO konzultant a navrhuje změny směřující k růstu tržeb a vyšší návštěvnosti z fulltextových vyhledávačů.

 

Vystudoval VOŠ Ekonomických studií - řízení lidských zdrojů, personální marketing v Praze (DiS.), Univerzitu Jana Amose Komenského Praha (Bc.) a získal také profesní titul (MBA) v oboru e-commerce na LIGS University (závěrečná práce byla zaměřena na téma SEO je pilířem online marketingu).

 

Zajímá se o nové trendy na poli e-commerce a doporučuje klientům efektivně kombinovat SEO, PPC, SEM a sociální sítě. O marketingu pravidelně přednáší podnikatelům a podnikatelkám. Mezi Honzovy koníčky patří kromě internetu také scifi a angličtina.

 

Honza je zkušený SEO specialista, rád cestuje a s oblibou vzpomíná na marketingový průzkum v Londýně. Je členem České marketingové společnosti a byl nominován na Marketéra roku 2015.


 
areaprint © 2010